Aj!

Aj!
Aj som fan! Varför såg jag inte den komma?

fredag 30 januari 2015

Håll ut Sverige, Jarmo och Arja är på väg!

Det är inte utan orsak som vi här i bastuns och knivens förlovade land börjar bli lite oroliga för hur vårt broderfolk i vårt västra grannland egentligen mår. För när ett lunchmöte orsakar århundradets skitstorm utan dess like så måste man ta sig en allvarlig funderare om vad som gått snett.

Det handlar naturligtvis om Marcus Birro och den groteska mobbningen han utsätts för efter att ha lunchat med några höjdare inom Sverigedemokraterna. Jag skall med en gång klargöra att jag är inget fan av Birro, för mig är han en halvkändis som likt gubben i lådan poppar upp i media i olika sammanhang men inget av det han sagt eller gjort har någonsin gett mig hög puls eller hållit mig sömnlös om nätterna. Kanske är det för att jag "gillar olika" i ordens bokstavliga bemärkelse som jag kan ha acceptans för det som Birro tycker och tänker även om jag inte alltid tycker eller tänker som han. Eller har problem med vem han äter lunch med...

Först ut med att klargöra för medborgarna att det inte är ok att luncha med vem man vill var Expressen som nu har ett antal guldspadar att vänta för det otroliga gräv deras skjutjärnsjournalister utförde.
Lynchmobben hakade omedelbart på och då menar jag inte alla de som glömt att ta sin medicin innan de öppnade sitt twitter för ohejdat skitflöde, det är övriga media som avses. För det här var ju breaking news som i alla avseenden får till exempel IB-affären att blekna i jämförelse!

Åter igen har tredje statsmakten klargjort att det inte går för sig att agera utanför proletariatet för korrekta åsikter, speciellt om man som Birro genom att vara heterosexuell vit man representerar  trasproletariatet och därför skall anses som avskräde som det är fritt att förfölja och trakassera.
Vilket näthatarna, trots att de glömt sin medicin, genast anammar eftersom de står för det fina hatet.
Vem är det då som hatar Birro så mycket att man inte drar sig att mobba honom så till den milda grad att det befaras att karln kommer att begå självmord?
De värsta hatarna återfinns hos mediafolk, tokvänstern och radikalfeminismen. I det här fallet drar jag mig inte för kollektiv skuldbeläggning för såväl media, vänsterfolk och feminister ger sitt tysta medgivande till att det här får ske. Få är de som opponerat sig och de som vågat det har antingen varit noga med att Birro förvisso har sig själv att skylla eller så har de drunknat i bakgrundsbruset eftersom deras protetester triggat mobbarna ännu mera.
Jag vet ärligt talat inte vem som är värst, de som mobbar eller de som bara tyst ser på och låter det ske. Så jag säger bara, fy fan för er allihopa! Fy fan för er vänstergökar, feministflummare och mediamobbare, fy fan!

 -Vi ska bykka på staden och vi ska bykka över land! Vi ska bykka tak hela Sverije så fållket får nya Pekkomberga sykhyset och kann pli friska igen! Vi är här nu och Sverijes sak är vår!

Någon som vet, räckte det med att lunchstället portade Birro eller blev man brandbombade inatt?
Till sist en liten hälsning till Birro, har du vägarna förbi så titta in hos mig! Jag är förvisso ensamförsörjare och jobbar deltid och är fattig som en kyrkråtta men bjuda på lunch ska jag nog klara av. För lite medmänsklighet kostar inget, det är alldeles gratis!

Mera bra skit i ämnet: Toklandet, Äckliga mobbare på twitter
Dispatch International: Antirasister och feminister i jakt på Marcus Birro

Inga kommentarer: